2022. április 25., hétfő

Nem mindig a pop'up

A hétvégén a majláthpusztai holtágra látogattam. Ez egy a dráváról leválasztott vízterület, ahol még nem veszett ki a halakból az óvatosság érzése. 

Kezdésként a szokásos popup csalikkal próbálkoztam, de sajnos nem hozott eredményt, így gondoltam a régi jól bevált bár kétségtelenül elhanyagolt olajos pelletek és kukorica felé fordultam. 
Néha nem a csillivilli mindenféle színben táncoló csalik jönnek be,és hála istennek meg is mentette a napom a változtatás.
Etetésként tejsavas etetőanyagot használtam,csaliként pedig professional tejsavas pellet és kagylós kukorica került felkínálásra. 
Szép kárászok érkeztek a kukoricára,a pellet pedig megvárta két gyönyörű ponty jövetelét.
Számomra a tanúlság, érdemes néhe visszanyúlni a "régebbi" csalikhoz is.
Görbüljön!
Üdv, András!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése